Lång dag!

/  0  Kommentarer

Igår bär vi vaknade så gjorde vi oss iordning och åkte till Andreas, där bytte vi däck på bilen, spolade av den och blev bjudna på lunch i det fina vädret ;) sen snackades det en massa skit å efter några timmar följde Andreas med oss hem och hjälpte oss att flytta den andra bilen som bromsarna låst sig på. Så nu ska vi bara köpa nya bromsgrejer och sen byta däck på den bilen också ;) sen har vi två bilar igen ;) middagen idag bestod av rester från helgen. Sen kolla vi tv å ja å lilleman gick å la oss, jag fick sova i ca 2 timmar innan jag vaknade av att jag var hungrig. Så ja gick upp för att äta nå enkelt, när ja skulle somna om sen så vaknade en liten herre å nu sen kl 03 har vi varit vakna! Jag vill sova å är trött men inte Neo! Han tycker livet är kanon och ligger och bubblar för fullt! Han började natten i egen säng men nu efter att vi varit uppe och bytt bajsblöja så får han ligga i min säng! Så just nu ligger han å brottas med kudden & nallen! Jag kommer vara trött imorgon !!

Dop!

/  0  Kommentarer

Igår var vi på dop! Söta Thea döptes ;) jätte fint och god fika efteråt ;) efter dopet mötte vi upp broder å handlade lite rosor och satte i minneslunden till älskade morfar! Sen gick vi hem, ja å syrran åkte å handlade middag och sen satt vi hemma och umgicks hela kvällen ;)

Hemma bra, Men borta BÄST!

Allmänt  /  0  Kommentarer
Ja herre gud vilken underbar semester jag har haft! Jag ville verkligen inte åka hem! och Efter alla flygturer nu så känns det ändå skönt å vara hemma :)

Vi packade det sista på morgonen och sen begav vi oss till flygplatsen, först lämnade vi in hyrbilen och sen tog shuttlebussen till flygplatsen, sen så när vi skulle checka in ville dom ta 100 dollar extra för en väska, men det kunde dom glömma, för dom påstod att Lilleman inte fick ta med en väska eftersom han inte hade eget säte, men det stod det i våra papper, dock på svenska men vi lyckades få som vi ville, eftersom vi hade 3 resväskor, 1 vagn och 1 bilbarnstol :) Vagnen checkade vi in vid gaten och fick den på nästa flygplats direkt när man klev av planet, det var himlans skönt faktiskt :) I mellan landningen så åt vi lunch, kollade in taxfree och strosade runt, gick så mkt som möjligt eftersom vi skulle sitta still så länge.

När vi klev ombord på nästa plan fick vi först inte sitta bredvid varann men det fick dom allt ordna :) Vi vart en timme försenade eftersom dom väntade in ett inrikesflyg som var försenat, men vi flög in tiden och kom ändå fram 5 minuter innan beräknad tid, Men vilken turbulens det var på flyget, satan i gatan asså, vi satt nog och hoppade i 4 timmar, fick inte ta av oss bältet. Precis när jag skulle gå och byta på Lilleman fick jag veta att det inte skulle vara säkert så jag satte mig på en stol på raden bakom tills herren som jobba på flyget kom och sa att det borde vara lugnt, precis när jag kommer in på toa och lagt ner Lilleman och dragit av byxorna och öppnat bodyn så kom världens luftgrop så jag trycke ner honom på bordet och hoppade själv, å på typ 1 sekund hade herren öppnat dörren och hjälpt mig och Lilleman till en stol och spänt fast oss, så efter typ 2 timmar till så kunde jag gå och byta. dock 10 min efter vi bytt tyckte Lilleman att det var kanon och bajsa, så vi fick gå och byta igen! stackars killen som satt längst ut, så vi krånglade :P Haha!

När vi kom till Arlanda kom snälla Tommy och hämtade oss, och när vi väl kom innanför dörren stod mamma och linda och väntade på oss :) Sen vi kom hem har jag inte fått hålla i Lilleman än, så man kan ju tänka sig att han är ganska saknad av sin moster :P Så nu har vi packat upp allt, maskinen rullar för fullt och snart är det dags för middag, efter att ha varit vaken i 24 timmar så tyckte jag att det var dags att vila lite, så somnade till nån timme, så nu gäller det att hålla sig sysselsatt tills det är dags att sova ikväll, dock har jag MASSOR med inspelade serier som jag missat när jag har varit borta, men dom får vi nog se en annan dag, annars kommer jag ju somna, och dessutom kommer vi att få middagsgäst ikväll :)

Nu ska ja pyssla med annat! Tack & Hej! Puss & Kram ;)

Sista kvällen!

/  0  Kommentarer

Nu är vi inne på sista kvällen! Det mesta är packat och vi är strax redo för sängen! Ska läsa ut min 3:e bok för denna semester, älskar å läsa bra böcker ;)

Idag har vi badat 2 gånger, solar, promenerat, köpt skor, ätit god mat och umgåtts! Känns tråkigt att åka hem' hade kunnat stanna här i några veckor till! Men jag längtar ändå hem till min dusch, vatten i kran som man kan dricka och min säng! Jag har ju levt lyxliv här! Ingen matlagning. Diskning, städning, mm! Underbart! Men saknar ändå egentiden med min familj! Mina tvprogam å lite så! :) sen har mitt hår varit hemskt här i fukten! Men vad gör det när man får sol å 30-35 grader varmt!? :P

Ett stort tack till Stefans föräldrar som gjort att vi kunnat åka på denna resa och haft det så underbart! ;) <3

Nu är det tack ock god natt så blir nog nästa inlägg när jag är hemma igen! Vi startar härifrån 08.30 imorgon å är hemma på torsdag kl 07.35! Å ändå ska våran restid bara vara 14 timmar & 49 minuter :)

Glass!

/  0  Kommentarer

Nu ska vi snart åka å äta glass! Blir andra gången jag äter glass på semestern :P

Näst sista kvällen.....

Allmänt  /  0  Kommentarer
Nu är det bara imorgon kvar... Sen åker vi hem :( Har verkligen ingen lust att åka hem! 3 veckor har gått alldeles för fort!! Det är så himla skönt här, varmt och soligt! Underbart helt enkelt!

Igår vart vi erbjuda barnvakt på förmiddagen så vi begav oss till poolen och badade lite på tu man hand. ganska skönt å få simma runt och plaska hur man vill :) Sen åkte vi iväg med Stefans föräldrar och åt lunch :) Älsklingen har blivit besatt av BBQ PORK så han fick äta den igen :) Sen var vi hemma hela kvällen, älsklingen vart lite dålig så han passa på och vila å ja å Lilleman lekte med hans leksaker ;)

Idag har vi varit på shoppingtur på förmiddagen, sen så åkte vi hela familjen och käkade middag på en restaurang, himlans gott :) Vi åkte även ut och kollade i lite affärer efter middagen, nu sitter jag här i sängen och bloggar och älsklingen har börjat förbereda packningen så vi kan vara ute så mkt som möjligt imorgon :)

Den här semestern har varit underbar! Så mycket som jag har sett, fått uppleva och njutit av! Det är helt klart Stefans föräldrars förtjänst och jag tackar dom för det!

Imorgon ska vi passa på och bada, handla det sista och kanske gå på zoo eller spela minigolf, Men jag kommer iaf njuta av varje minut som finns kvar på denna resa! Nu blir det och spara pengar så vi kan åka tillbaka hit snarast möjligt!

I WAS IN MIAM BITCHI!! :D

Allmänt  /  0  Kommentarer
I onsdags åkte vi till Miami. vi vaknade vid 8, gjorde frukost och sen iordning oss, packade bilen och sen begav vi oss av. efter drygt en timme var vi framme vi vackra Miami! Det var så fint där, husen, vattnet, stranden. Massa butiker, krogar och resturanger! Vi gick runt i några timmar, kollade in affärer, jag handlade lite saker, sen stannade vi till utanför Miami ink, där även ägaren stod utanför, matade Lilleman och sen gick vi vidare, och sen helt plötsligt såg jag systrarna kardashians affär, Dash, så jag var tvungen att gå in och kolla, och herre gud vilka fula kläder! och dyra, förstår inte hur folk kan använda dom! Sen gick vi vidare, satte och käkade lunch, Blev en sex on the beach och en cesarsallad för mig och samma för älsklingen förutom att han drack en öl ist, Sen gick vi vidare, fortsatte kolla i affärer och sen vid 5 begav vi oss hemåt, på vägen åkte vi vilse men då fick jag iaf se mer av Florida, sen så innan vi kom hem stannade vi på sawgrass, där jag handlade en underbar mjuks dress från Victoria secret, Ganska dyr men det va jag värd ;D sen var vi hemma vid 22 igen, å då var det bara att diska flaskor och sen hoppa i säng :)

Igår var vi helt slut, speciellt Stefan så vi var bara hemma på förmiddagen, jag solade och läste bok medans älsklingen sov förmiddag och Lilleman lekte så fint i stolen! på Eftermiddagen begav vi oss ut och handlade, Lotta Stefans mamma följde med oss ut och jag fick ett par skor av henne, super snällt, dom har jag trånat efter men varit för snål för att köpa själv! på kvällen så åt vi middag och sen åkte vi ut igen, handlade lite mer prylar och sen hem och somnade ganska tidigt :)

Idag när vi vaknade packade vi ihop oss och begav oss till stranden! Det blåste ganska duktigt men ack så skönt det var, solade och badade, Lilleman fick också bada fötterna :) efter stranden så åkte vi hem och lämnade lite saker, sen ut på shopping tur igen, mest för att åka och köpa glutenfria munkar till mig som jag ka ta med mig hem :) Till middag blev det räkor, vitlöksbröd, lax och löjrom, både räkorna och löjrommen var svenska :)
Sen så gick vi och badade på kvällen när solen gått ner, herre gud vad skönt det var vi vattnet, varmare än i luften :) å vi har ändå typ 25 grader ute nu och klockan är väll ca halv 10. Lilleman sprattlade runt och tyckte att det var kanon i vattnet ;)

Å Lilleman har även suttit i mitt knä å käkat vattenmelon helt själv :)

Nu ska ja fylla på mitt glas med vin och sen fixa mina naglar som växer som ogräs, så jag har bara lack på halva nageln.. :P

1 vecka kvar :/

Allmänt  /  0  Kommentarer
Ja, tisdag nästa vecka blir våran sista kväll här, känns lite sådär, det ska bli skönt att komma hem och så, men jag trivs toppen bra här.. varmt och skönt, men kan göra typ vad man vill när man vill :)

Igår var vi i port Salerno och åt lunch hela familjen och vårat grannpar, åt en blandad tallrik med fisk, räkor och musslor. Super mumsigt :) Sen tog vi en tripp genom Jupiter och kollade in stranden och alla flottiga hus, magiska hus! på kvällen åt vi god mat här hemma och jag fastande i min bok jag läser :)

Idag när vi vaknade bestämde vi oss att åka till Gombo limbo. Det är typ ett naturreservat med en massa vattendjur. Massa coola och stora djur, hajar, rockor, sköldpaddor, fiskar, sjöhästar m.m.
Skönt å gå runt i solen, :)
Men innan åkte vi förbi stranden här hemma och hälsa på Stefans syster med familj som badade :) på vägen hem från naturreservatet så stannade vi och köpte glass, Första glassen här i USA  :P Så när vi kom hem sen var vi helt dyngsura eftersom det är så hög luftfuktighet här så vi tog oss ett dopp i poolen, å det går bättre å bättre för Lilleman och bada ;) sen blev det en smarrig middag och nu sitter jag avslagen i fåtöljen och ska nog gå och sova strax, imorgon ska vi åka en bit härifrån och kolla in en annan del av Florida :)

Vi har lite småsaker jag vill hinna med innan vi åker hem, vi måste tillbaka till sawgrass och köpa en tröja jag såg, sen skulle jag vilja ha ett par "riktiga" solglasögon, inga billiga från macken utan ett par riktiga :) Sen måste vi åka och bada i havet, man kan ju inte vara utomlands utan att bada i havet! Jag skulle vilja prova på och gå på bio här :) Sen har jag lite kläder jag skulle vilja köpa på lite olika affärer här i närheten, ytterst lite till mig själv, för jag klarar inte av att handla kläder till den här kroppen, jag mår ju bara dåligt av spegelbilden... Men jag har ändå levt i korta shorts och linne hela semestern så lite stolt över mig själv är jag :P

Så mina vänner, nu har jag uppdaterat lite så ni blir nöjda :P
Kommentera gärna om ni vill :) Så har jag något att läsa jag med :P

Här kommer lite bilder, från dom senaste dagarna :)

Den här bilden bjuder jag, Supermätt och svullen mage, Ser ut som att jag fortfarande är GRAVID! Suck!

Stolt Mamma :)

Allmänt  /  0  Kommentarer
Imorse när vi vaknade så gick vi upp och tog en rask promenad på en timme och en kvart, jätte skönt och man vart lagom svettig. dock fick jag jordens skavsår så nu kan jag inte ha annat än flipflop i nån vecka innan det har läkt antar jag :P

Idag har vi varit ute på vift i affärer och köpt lite gåvor till våra nära och kära :) hittade lite fina grejer som får följa med hem :) När vi kom hem och så lämnade vi bara bilen och gick hem till grannen, där stefans föräldrars kompis fyllde år, så där var det fika och massa trevligt :) Där låg även Lilleman på golvet och vände sig helt själv! Från rygg till mage! Min lille kille börjar bli stor! Magiskt!

När vi kom hem kände jag huvudvärken komma så jag gick och vila, när jag vaknade ordnade stefan middag och medans vi satt och åt lyckades Lilleman gå framåt i gåstolen.! Stora killen igen! Jag blir så lycklig när man ser alla framsteg som Lilleman gör :) Mysigt!!

Efter middagen så åkte Noah, stefan och Magnus och bowlade så stannade jag och lilelman hemma , han somnade så sött på mitt bröst! Det är så himlans mysigt och nu får han inte växa mer! <3

Snart är det dags att sova igen! Imorgon väntar nya äventyr och förhoppningsvis är vi pigga och glada :)

Lilleman har även fått kläder av en annan granne här, han charmar alla när han ler mot dom! alla överallt stannar och frågar hur gammal han är och tycker att han är jättestor för att bara vara 5 månader, och alla tycker att han är supersöt. :)

Bloggappen vill inte längre funka så får se hur det går med bloggandet. hoppas att den vill börja funka snart igen. så ja slipper dra fram datorn hela tiden :P

Puss&Kram

Lungt!

/  0  Kommentarer

Det blev ingen shopping idag! Stefan somnade till mitt på förmiddagen, lilleman också så jag passade på att simma några längder i poolen, sen efter 45 min kom älsklingen och Neo och badade med mig ;) Neo gilla att sitta med mig i vattnet så det känns som att vi gör framsteg ;) fast det var roligare att duscha efter poolen, han försökte fånga strålen å tungan var ute å smaka på vattnet hela tiden ;)

Imorgon å på lördag ska det vara dåligt väder så vi ska nog ta en shopping dag ;)

Nu ska ja njuta ute på terassen tillsammans med mitt hjärta och ett glas vin! Livet här i Florida är underbart <3

Florida.

Allmänt  /  0  Kommentarer
Vi har det helt underbart här! Man är så avslappnad, njuter av värmen och kollar in nya platser och saker hela tiden :)

Igår gjorde dom något med avloppen här på gatan så då fick vi inte använda toaletten, duschen eller liknande så vi begav oss ut och kollade in en alligatorfarm, vi fick se alligatorer, skölpaddor, fiskar, ormar och fåglar i massor :)
efter blev det en lunch och lite shopping i olika affärer :)
på kvällen kom några grannar över och så åt vi pizza allihopa :) Mumsigt, dom hade glutenfri pizza här och dom bakade den helt från början :) inte som hemma med färdig botten :P

Idag ska vi åka och byta kläder till Lilleman som vi handlade förra veckan, dom satt perfekt men känner att jag vill ha en större storlek så han kanske kan ha dom i sommar :) sen ska vi leta efter ett par byxor till mig som jag fick förra gången Stefans föräldrar var här! dom var så himla sköna :D å eftersom det är lite molnigt och blåser lite passar det ju bra med en dag inomhus i affärer :)

Det är helt galet att vi redan varit här i en och en halv vecka, jag är super nöjd över att vi valde att stanna så länge, 2 veckor hade inte räckt!

Någon dag ska vi ta oss till Miami också, det ser jag fram emot :D

Nu ska vi fixa oss och bege oss ut, Så får försöka komma ihåg och uppdater senare, har inga bilder i datorn så bilder får ni se sen :D

Tidiga kvällar!

/  0  Kommentarer

När klockan är mellan 21-22 då är jag helt slut å går å lägger mig, läser en snabbis å sen somnar jag helt slut!

Igår var vi på en typ marknad, typ som ösmo marknad, massa stånd med prylar överallt! Vi kollade ett tag men det var så mkt folk så vi gav upp efter några timmar. Men en lunch hann vi med iaf :) på kvällen var vi bara hemma och umgicks!

Idag har vi varit på skojakt! Men det gick sådär, å sen va vi hemma, lilleman provade morotspure å det var väll sådär! På kvällen var vi ute och åt med några grannar och bekanta! Ganska trevligt ;) ajuste! Idag när vi va ute så såg vi massa poliser som stod med dragna vapen på sidan av en butik, ganska coolt men han inte se mer för det vart grönt å vi va tvungna att köra :P

Nu är det strax läggdax! Känner att huvudvärken är på gång! Dricker på tok för lite vatten :/ så får ta och bättra på det ;) å ikväll har lilleman lekt å käkat på en ispinne! Det var mumsigt! ;)
God natt & Puss&kram

Äntligen !!

/  0  Kommentarer

Äntligen har jag köpt en kamera ;) å en smart sådan!! Den har wifi så jag kan få in bilderna i dator, mobilen, Facebook osv på en gång! Utan att behöva hålla på med sladdar ;)

Å den var inte så dyr heller, typ 800! Försökte hitta den i Sverige men verkar inte finnas? Så jag är nöjd!

Nu ska vi strax ut & äta middag ;)

Puss&kram

Floridas största köpcentrum ;)

/  0  Kommentarer

Idag har vi varit på sawgrass mills! Helt sjukt stort!
Vi åkte vid 9 imorse, va framme strax efter 10! När vi kom fram gick vi å kolla i lite affärer, sen mötte vi upp Stefans syster med familj å tig en lunch! Sen fortsatte affärskollandet, sen när både mina ben och fötter sa ifrån gick vill till cheescake factory och fikade! Älsklingen tog en öl å en cheescake å jag en latte & cheescake ! Å eftersom jag inte får äta botten så hoppade jag över den :P! Men galet gott var det iaf! ;) efter kollade vi vidare tills vi inte orkade mer! Efter att ha kollat i affärer i över 6 timmar & inte sett allt så förstår mAn att det är stort! På vägen hem stannade vi och handla lite dricka & mat! Så nu när lilleman har somnat så avnjuter jag ett glas vin på altanen! Hittade mitt favvovin relax! Och även relax rose! Ska bli spännande & prova ;)

Imorgon har vi ingen plan än men det blir iaf en tidig kväll ikväll! Är helt slut! ;)

Söt!

/  0  Kommentarer

Neo provade Elins nya mössa ;)

Bilar ;)

Idag har vi varit på en bilmässan/bilauktion :) varmt som satan men ganska skönt ändå ;) massa massa coola å snygga bilar! Sen åkte vi vidare hem å tog d lugnt, lilleman somna och Stefan å hans pappa åkte å köpte vatten och en ny grill ;) sen åkte vi å kolla in en affär med massa nagel å hudvårdsgrejer ;) shoppade lite där!
Tidigare i dagarna har vi handlat lite kläder till lilleman! Men storlekarna är så konstiga här, köpte 9månader så vi ska testa dom på honom imorgon ;) massa söta bodymedbyxor ;)

När vi kom hem började det regna! Den så han det knappt gå 5 minuter innan det vart världens storm! Det var tornado varning här i närheten !! Men det var coolt, det blåste helt galet mycket! Nu har det iaf slutat ;)

Ikväll ska vi bara ta det lugnt, kanske tar ett dopp när lilleman somnat ;)

Mysiga dagar ;)

/  1  Kommentarer

Igår var vi å badade på morgonen i poolen, den åkte vi å käkade lunch på i en mataffär där dom även sålde färdiglagad mat, där hade dom även massa gluten fria grejer, så som äppelpaj, chickenbits, pizza, å typ allt som fanns som hemma! efter spelade vi minigolf å myste i solen ;)
På kvällen åkte vi och käkade babybackrib på longhorn! Sjukt gott! Drack en vattenmelons margerita! Mums! Efter åkte vi till bealls å handlade lite ;)

Idag har vi varit och shoppat! Lunchade på ett ställe där dom hade glutenfri pasta! Mumsigt det med! Efter åkte vi hem, gick å badade, åt hamburgare till middag å sen åkte vi å handlade lite annat roligt ;)

Shit vad jag trivs! Det är så varmt å skönt! Vi vaknar alltid innan solen gått upp och jag blir lika chockad varje gång jag går ut vid halv 7 på morgonen i linne & shorts och inte fryser! Det är Najs!
Idag har vi haft 34 grader å det var varit lite blåsigt! Men mest varma vindar så det har varit skönt! Kom precis på att jag inte ätit nån glass än! Det måste ordnas imorgon :P

Det finns en gåstol här som lilleman trivs kanon i! Så det är skönt, vi åkte även å köpte ett babygym till honom så han kan få leka lite ;)

Imorgon blir det nån typ bilmässan, så vi går på zoo en annan dag ;)

Nu går mina ögon snart i kors så! God natt & Puss&kram ;)

Tidsomställning!

/  0  Kommentarer

Lilleman tyckte han skulle vakna 3 inatt å inte sova, fast det är ju ganska förståeligt eftersom han vaknade svensk tid kl 09 :P men det går nog över, blir spännande sen när vi ska åka hem sen :P puh!!

Varmt!

/  1  Kommentarer

Nu sitter jag här ute på altanen! Det är 27 grader varmt å klockan är 9! Helt underbart!

Idag vaknade vi tidigt, tog en promenad innan solen gått upp, vid 05,30! Sen åt vi frukost, åkte sedan å lunchade på ett pannkaks ställe där dom hade glutenfria pannkakor ;) sen har vi varit på upptäcktsfärd å kollat in affärer, har spanat in lite grejer jag vill köpa å så ;) när vi kom hem igen bytte vi om och gick till poolen och badande ;) galet skönt! Lilleman tyckte det var sådär, han somnade sen i vagnen när farmor gick hem med honom ;) så nu har han sovit i typ 6 timmar, vi försökte väcka honom för att få sova i natt men det var kört, han somnade stående i Stefans knä så det var bara å lägga honom igen ;)
För en liten stund sedan tog vi en promenad å nu är jag helt slut så det är strax dax att somna!
Imorgon är det bad å annat som står på schemat ;) god natt & Puss&kram ;)

Florida!

/  0  Kommentarer

Ja nu är vi äntligen här! Och har tillomed hunnit sova en stund! Kl är 04.50 här å Stefan är i full gång och packa upp grejorna å in i lådor!
Jag och Neo ligger kvar i sängen och kollar på :P

Ove kom och hämtade oss kl 05.30 på morgonen, så då begav vi oss till Arlanda, (och såklart stannade vi och köpte kaffe på 7-11!) efter att vi mött Stefan syster med familj och checkat in allt så gick vi och åt frukost! Sen vidare ombord på första planet som tog oss till newark! Flygningen tog ca 8 timmar och gick superbra, Neo verkade inte reagera alls på upp & nedgång! Super skönt! När vi väl var i luften så fick han en säng uppsatt på väggen framför! Guldvärd! Då kunde han ligga där och sova. Vi kollade lite serier, läste bok, lekte med lilleman å sen hade hela den flygningen gått!

När vi kom fram gjorde vi allt igen, hämta väskorna, tullade, checkade in! Sen gick vi å käkade middag ;)
Nästa flygning vart vi försenade 45 min pga av oväder! Och hela flygningen var skumpig! Lilleman somna in min famn innan vi åkte och vaknade inte förrän i var hemma här i huset ;) det var ingen spännande flygtur! Trångt och jävligt! Men funkade ändå himlans bra!

Stefans föräldrar mötte upp oss vid flygplatsen och tog lite väskor! Vi gick till biluthyrningen och skrev in mig som andra förare på bilen, sen tog vi shuttle bus ner till uthyrningen! Där skulle vi ha en bil i mellanklassen, men dom sa åt oss att ta en "fullsize" ist! Vi klagar inte! Vilket monster till suv!

Väl här hemma bytte vi om, tog något å dricka å slappnade av, bar in allt och fixade lite flaskor, tog rn promenaf å kollafe in klubbhuset, poolen & tomten! lilleman somna å vi satte oss ute och snacka skit en stund innan det var dax att sova!

Idag ska vi ta ett dopp, sen åka på upptäcktsfärd ;) ska bli Najs!

Det tog ett tag & fatta att jag åkte och kom hit! Men jag har kommit fram till att jag kan leva här i nästan 4 veckor! Super skönt! ;)