Semester v3

Allmänt  /  0  Kommentarer

Jaaa usch, nu har ja gått in på vecka 3..! nu har jag bara denna och nästa kvar, vill ha mer!!!!

I torsdags kom mamma och conny, så ja åkte till handen och länmade oves bil till honom och fick tillbaka mitt busskort! sen klippte jag mig och kollade lite i affärer, sen satte ja mig på tåget och mötte S, vi åkte in till söder och mötte upp mor ochconny, sen promenerade vi en stundoch hamnade på engelen, så där satt vi och käkade, drack några öl och myste, sen gick vi vidare till arken och satt där en stund, sen blev det hemgång, ganska tidigt med det var skönt det med,

Fredagen så vaknade ja tidigt, åkte till oves jobb och lämnade mitt busskort och hämtade hans bil :P sen hem och hämta lena och handduk, så åkte vi till handen, hon skulle fixa pass och jag skulle fika/lunch med Satu! så det gjorde vi och kollade i affärer, sen åkte vi till rudan och la oss och solade och snackade skit, riktigt varmt och skönt, sen åkte vi hem till mormor och grattadse henne som fyllde 71! fick kaffe, glass osv, sen blev det en tripp till vegabaren för mer solning och deras underbara mjukglass! seen till jobbet för att hämta S & T och handla middag! sen blev det lugnt med god mat och film mys!

Lördagen var helt underbar! vi gick upp ganska tidigt, åkte till SKHLM för att köpa solskydd till mig, (20) eftersom hela dagen skulle spenderas i solen :P sen hem och fixa oss, åkte vid 12 n till slussen och mötte upp Ove, Syrran och Farmor, så tog vi färjan över till fjäderholmarna, hittade ett mysigt ställe att äta lunch på och satt och drack lite, sen kollade vi på "har ni fest eller" den var helt okej, det bästa var nog att man kunde dricka medans :P sitta i solen, få massa färg, kolla på komiker och dricka rose! underbart! efter det var det så mkt folk vid båten så vi satte oss och drack lite mer, sen tog vi båten över till slussen igen, gick till engelen och käkade (igen) men dom har en riktigt god planka! sen kom Becca och tobbe med kompisar, vi satt och drack och tobbe + vänner gick vidare, vi bestämde oss för att gå in, syrran smet in bakvägen och fick vara med inne på nattklubben hela kvällen, sen vid halv 1 var alla väldigt dragna så då fick det bli taxi hem!

Söndagen spenderades Hela dagen i soffan förutom när vi gick och handlade middagen på Ica!

Måndagen så åkte ja hem med bilen, drack lite kaffe och snackade om lördagen, sen så fick ja skjuts till TIA, så hade vi lite hudvård och peelade ansiktet, fötterna, händerna och benen :) sen gick vi + Peder upp till handen och kollade i affärer, köpte 2 linnen och 1 byxa =) sen blev det lunch på kolgrillen! underbart gott! sen åke ja hem, spelade lite N64 och satt en stund vid datan, somnade på soffan och gick sedan över till victor och hämtade min post och tog en cigg.. sen gick ja hem, lämnade posten och gick till centrum för att möta min Johanna J! vi käkade middag på china och myste med alkohol! sen vid 9 mötte vi upp S om slutat jobba så gick johanna hem och vi åkte till segeltorp!

Idag har jag bara hängt tvätt och pratat i telefon! :) ska strax hoppa in i duschen och sen röra mig till handen för att hämta ut min telefon som blivit lagad och sen åka ut till landet så fort S slutat och mysa! sen ikväll kommer Becca och tobbe ut och grillar och umgås med oss =) MYS!!!

Ha det bra gott folk =)
Puss & Kram

Underbara dagar!

Allmänt  /  0  Kommentarer

I måndags hade jag väldigt tråkigt, så bestämde mig för att åka hem till pappa och laga mat till mina syskon eftersom pappa jobbade över =) seeen tog ja bussen hem till malin och fikade tills ja åkte ner till jobbet för att möta upp S och åka hem :)

I tisdags åkte jag till rudan och mötte upp syrran så låg vi och solade, filip kom öven dit och solade med oss, ganska skönt faktiskt =) sen åkte ja till jobbet, åt en glass med becca som gick på rast och sen efter S slutat hanldade vi en massa godsaker och åkte ut till landet, grillade och gick ner till vattnet och myste! på onsdagen var det underbart fint väder, låg och solade nästan hela dagen, men eftersom jag blir så rastlös fort, så fick det bli lite hjulningar, stå på händer, m.m men det var skönt i solen iaf, sen så grillade vi igen och åkte senare hem på kvällen, men ingen av oss hade lust att åka hem, så det kändes skönt iaf att han tyckte om att vara där =) sen när vi kom hem duschade vi och fixde oss, sen gick vi till heron och kollade på den 3:de twillight filmen <3 underbart bra, sen blev det en mysig promenad hem igen =)

Idag har min mamma anlänt till denna Ö, Så ska om ett tag åka och träffa henne! ska bli mysigt!
Hon har bestämt att vi ska åka in till stan och dricka öl (Jag, mamma, conny och S )
seen får vi se vad som händer imorrn, hoppas på att träffa satu, efter jag lämnat mitt busskort till ove och hämtat bilen, sen fyller ju mormor år så måste väll åka dit med :P